Saturday, January 2, 2010

SeLaMaT KeMbaLi Ke SekoLaH!!



Asslamualaikum..Buat semua warga PENDIDIK serta yang DIDIDIK..

Selamat kembali ke alam persekolahan. Hari-hari yang berlalu kita biarkan ia terus berlalu. Segala memori yang terlakar pada 2009 yang lalu tetap kita pahatkan di ingatan. Namun, yang 'KERUH' kita tinggalkan dan ambil iktibar bahkan yang 'JERNIH' kita jadikan panduan dan ikutan untuk hari-hari yang mendatang.

Hati semakin berdebar-debar menantikan hari esok. 2010 merupakan tahun kemuncak bagi perjalanan program JQAF khususnya. 2010 jugalah penggenap 6 tahun lamanya program JQAF telah dilaksanakan. Berjayakah ia? Bagaimanakah pula dengan hasil PRODUK-PRODUKnya?Setakat ini sahajakah PERHENTIAN program jQAF? Barangkali keputusan TESTIMONI ini bakal dipantau dan diselidiki oleh segenap pihak.

Bagi warga pendidik jQAF kohort 2005 dan sekeliannya, sama-samalah kita berusaha,berdoa dan bertawakkal mudah-mudahan program ini akan terus dijalankan pada tahun-tahun mendatang tanpa sebarang prejudis sebilangan pihak. Moga pada tahun 2010 ini kita dapat jadikan tahun yang terbaik daripada tahun-tahun yang sebelumnya.

AHLAN WA SAHLAN ILA AL-MADRASAH..!

No comments:

Post a Comment